26. november 2016

TÜ MOOC "Programmeerimisest maalähedaselt"

Programmeerimisest_maalähedaselt - Kristi_Proge_Blog
Allikas

Kuna mul on nüüd olemas ka tunnistus, siis saan uhkusega teatada, et olen üks 1133 inimesest, kes sügis 2016 lõpetas e-kursuse kvaliteedimärgiga hinnatud MOOCi "Programmeerimisest maalähedaselt". Kursust korraldab Tartu Ülikool. See oli minu esimene MOOC üldse ja mulle sobis selline massikursusel õppimine, kus saad ise valida õppimise aja, koha ja tempo. Kursusel osales ka tuttavaid ning toetasime ja motiveerisime üksteist. Hea oli selle juures see, et lahendusi omavahel jagades saime näha, kui erinevalt on võimalik ühte ja sama probleemi ehk ülesannet lahendada.

Kursus on suurepäraselt koostatud ja väärib saadud tunnustust. Õppematerjalid on mitmekesised ja ei keskendu ainult koodikirjutamisele, vaid avardab silmaringi laiemalt. Sain sellelt kursuselt mõtteid, kuidas oma tunde huvitavamaks ja elulisemaks teha. Kokkuvõttes andis see kursus mulle rohkem, kui oodata oskasin.

Korraldajad on lubanud, et kevadel tuleb "Programmeerimisest maalähedaselt" taas. Kindlasti soovitan osaleda.

Kursuse õppematerjalid on avalikud ja need leiab siit.

Jälgi KristiProget Facebookis.