Eelmise aasta kingiideid saab näha siit.
- Raamat "Õpime üheskoos programmeerima". Minu selle aasta parim leid programmeerimisõpikute seas. Sobib alates 10. eluaastast. Loe lähemalt siit.
- Puslemäng Tangram. Geniaalne mäng, et arendada matemaatilist ja ruumilist mõtlemist. Loe lähemalt siit.
- Rubiku kuubik on jätkuvalt populaarne mänguasi laste ja noorte seas. Kuna Rubiku kuubiku lahendamiseks on vaja selgeks õppida lahendusalgoritmid, siis sobib see pigem natuke vanematele lastele. Ma arvan, et alates 12. eluaastast. Loe blogipostitust siit.
- Robotite sumo-, õppe- või võistlusmatt. Kui laps on robotite huviline ja ehitab neid ka ise, siis võib jõuluvana kingikotti poetada robotite võistlusmati (ka sumomatt või õppematt). Mängurobotite jaoks on sageli saadaval tootja poolt disainitud matid. Pildil on Edisoni roboti matt.
- Sphero mini robot. Sphero mini on lauatennise palli suurune robot, millega saab teha mitmeid lõbusaid tegevusi. Vanusele alates 8. eluaastat.
- Lauamäng Code Master. Individuaalselt mängitav lauamäng arendab loogikat ja õpetab algoritmilist mõtlemist. Vanusele alates 8. eluaastat. Saadaval Amazonis.
Jälgi KristiProget Facebookis.