20. juuni 2018

Koolivaheaeg 2018 väljakutse

mäng_väljakutse_2018_algoritmiline_mõtlemine

Koolivaheaeg 2017 väljakutse oli iga nädal blogis tutvustada ühte programmeerivat mõtlemist arendavat mängu. Otsustasin sellelgi suvel omale väljakutse esitada. Nimelt koolivaheajal 2018 on eesmärk igal nädalal tutvustada ühte mängu, mängude sarja või ülesandeid, mis treenivad aju arendades loogilist ja algoritmilist mõtlemist ning probleemilahendamisoskust - oskused, mis on olulised ka programmeerimisel. Ühesõnaga on need nuputamismängud ja -ülesanded. Kavas on väljakutse postitus avaldada igal jaanipäeva ja taasiseseisvumispäeva vahele jääval kolmapäeval. Kui materjali on rohkem, siis jätkan ka peale taasiseseisvumispäeva.

Siinkohal kokkuvõte 2017. aasta väljakutsest. Tutvustasin järgmisi programmeerivat mõtlemist arendavaid mänge:
  1. Programmeerimismäng SpriteBox ühendab lõbu ja loogika
  2. Run Marco! - programmeerimismäng algajatele
  3. Programmeerimismäng Coddy
  4. Limbo - arenda probleemilahendamisoskust
  5. Programmeerimismäng codeSpark Academy & the Foos õpetab lastele programmeerimise loogikat
  6. Hour of Code - programmeerimine Anna ja Elsaga
  7. Rubiku kuubik